İstanbul 29°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Per
29°C
Cum
30°C
Cts
30°C
Paz
29°C
G-TQCBD7NNX5

Brezilya’da devam eden 24. İşitme Engelliler Yaz Olimpiyatları’nda (Deaflympics) milli güreşçi Mehmet Ali Yiğit, altın madalya kazandı.
Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu’ndan yapılan açıklamaya göre, grekoromen stil 67 kiloda mücadele eden Mehmet Ali, kürsünün en üst basamağına çıktı.
Finalde İranlı rakibini 8-0 teknik üstünlükle mağlup eden milli güreşçi, Brezilya’da Türkiye’ye üçüncü altın madalyayı kazandırdı.
Türkiye, grekoromen stilde ayrıca 5 gümüş madalya aldı. Milli sporcular Kürşat Kiraz (60 kilo), Muhammet Akdeniz (77 kilo), Ahmet Talha Kacur (87 kilo), Bayram Aksu (82 kilo) ve Mehmet Uysal (130 kilo) gümüş madalyanın sahibi oldu.