G-TQCBD7NNX5
Dolar 46,5169
Euro 52,9068
Altın 5.999,40
BİST 14.331,21
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cum 31°C
Cts 30°C
Paz 29°C
Pts 31°C

Fikret Orman İSTEK Okulları’nda

Fikret Orman İSTEK Okulları’nda
19 Nisan 2018 14:49
A+
A-

Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanı Fikret Orman, İSTEK Acıbadem Okulları’nda gerçekleştirilen panelde öğrencilerle bir araya geldi.

Sizin gibi değerli gençlerle bir araya geldiğim için çok mutluyum diyerek konuşmasına başlayan Fikret Orman, konuşmasına “Beşiktaş, ilklerin kulübü olmuştur. Asil bir kulüptür. Amacımız ülkemizi yurt dışında gururla temsil etmek ve örnek davranışlar sergilemek. Beşiktaş, dünyanın her yerinde örgütlü bir topluluktur. Amacımız insanları mutlu etmek. Centilmenlik ve mutevazilik en önemli ilkelerimizdir. İyi insan olmadan iyi Beşiktaşlı olunmaz. Maçlar kazanılır kaybedelir ama duruşunuzu kaybederseniz bir daha geri alamazsınız.”Sözleriyle devam etti.

Konuşmasının ardından Başkan Fikret Orman’a, İSTEK Acıbadem Okulları’nda öğrenim gören yeğeni Feyza Kısmet tarafından plaket takdim edildi.

 

 

Site Yöneticisi
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.